fbpx

מהם בדיוק חטיפי חלבון?

לשתף את הפוסט

מהם בדיוק חטיפי חלבון?

לחלבון ישנה חשיבות רבה עבור כל אדם אשר מבקש להגדיל את מסת השריר שלו, להוריד את משקל גופו או לחטב אותו. על מנת להשיג את התוצאות הללו יש לצרוך מנת חלבון יומית אשר תפקידה לסייע לגוף להגדיל את רקמת השריר ובכך להגדיל אותו. בשנים האחרונות נראה שרבים בוחרים לעשות שימוש באבקת חלבון על מנת להגיע אל הצריכה הדרושה בצורה הקלה והפשוטה ביותר. אך קיימות מספר דרכים נוספות על מנת לצרוך חלבון שהן קלות אף יותר וכמובן טעימות מאוד. אחת מהן היא חטיפי חלבון אשר הפכו פופולריים מאוד בשנים האחרונות.

כל מה שרציתם לדעת על חטיפי חלבון

גם אדם שלא מתאמן צריך 0.8 חלבון גרם לכל ק"ג ממשקל הגוף, מי שמתאמן בצורה בינונית צריך 1.2-1.8, אדם שמתאמן בצורה אינטנסיבית בין 2-2.5 גרם חלבון. על פניו זה נשמע פשוט אך זה לא מדויק. מתאמנים רבים מתקשים לצרוך את הכמות המבוקשת מידי יום ביומו ועל כן מחפשים להיעזר בדרכים אחרות ויצירתיות. חטיפי חלבון הם אחת הדרכים המצוינות לעשות זאת כיוון שהם נגישים תמיד, מכילים בתוכם כמויות חלבון גבוהות מאוד וכמובן שהם בעלי טעם מתוק וטעים בדיוק כמו חטיף. זהו פתרון אידאלי עבור רבים אשר מתקשים לשמור על תזונה מאוזנת כיוון שהדחף למתוק הורס להם את התפריט. חטיפי חלבון מספקים את האפשרות גם לתת לגוף את מה שהוא צריך וגם ליהנות מחטיף חלבון מתוק וטעים לכל דבר.

חטיף חלבון
חטיף חלבון -מעולה לאחרי אימון!

איך תבחרו חטיפי חלבון טובים?

ניתן למצוא מגוון רחב של חטיפי חלבון והבחירה ביניהם היא לעיתים קשה. על מנת לבחור חטיף חלבון שיהיה הטוב ביותר עבורכם חשוב לשים לב למספר דגשים חשובים:

  • מקור החלבון- בדקו מהיכן החלבון מגיע. ישנם מקורות אשר הספיגה שלהם בגוף קלה ופשוטה יותר כמו חלבון מי גבינה אשר לו יתרונות רבים ולכן הצריכה שלו היא הצריכה המומלצת ביותר. 
  • כמות החלבון- בחרו חטיף חלבון אשר בו רבת החלבון היא הגבוהה ביותר ביחס לשאר מרכיביו. חשוב שהחטיף יהיה איכותי אחרת המטרה לא הושגה.
  • קלוריות- לא פחות חשוב לבדוק את כמות הקלוריות אשר בחטיף. חטיף עם חלבון רב אך גם עם קלוריות רבות יהיה לא אפקטיבי עבורכם.

שילוב חטיף חלבון בתפריט

לחטיפי חלבון יתרונות רבים, הם מספקים מקור חלבון נוח וזמין (בדומה לאבקות חלבון) ומאפשרים ליהנות מחטיף חלבון טעים ואיכותי, המכיל כמות מינימאלית של סוכר (פחות מחצי כפית) ומינימום שומן רווי, אשר אינו פוגע בתפריט המאוזן שלכם ומהווה ארוחה של ממש. חשוב לצרוך את החטיף בצורה מאוזנת ולשלב אותו נכונה בתפריט היום יום על מנת לשמור על התוצאה האפקטיבית שלו. תוכלו לצרוך אותו בכל שלב של היום, בין אם לאחר אימון גופני או לפניו. הוא מהווה תוספת מושלמת לכל ארוחה ואף יכול להחליף את ארוחת הבוקר שלכם. לבחירת חטיפי חלבון טעימים ומיוחדים בקרו באתר האינטרנט שלנו וחפשו אחר חטיף חלבון אשר יספק את המענה הטוב ביותר עבורכם.

פוסטים נוספים

עשירה בחומצות אמינו, ספיגה מהירה ואיכותית

אבקת חלבון whey concentrate של Emc2 הינה אבקת חלבון המכילה חלבון מסוג מי גבינה מרוכז בלבד, לספיגה במהירות האור. הפורמולה מספקת ערך ביולוגי גבוה במיוחד, בעלת פרופיל עשיר של חומצות אמינו הדרושות לגוף, ונספגת במהירות וביעילות בגוף.

החלבון באבקה זו נספג במהירות בגוף ולכן כדאי לצרוך אותה בסמוך לאימון ורצוי בשעות הבוקר.

Emc2 whey concentrate היא אבקת חלבון העשויה ממי גבינה מרוכזת. היא מכילה יותר מ-80% חלבון מזוקק, ללא תוספות מיותרות. כך שבכל מנה מומלצת של 33 גרם אבקה, ישנם כ-25.3 גרם חלבון. ספיגת החלבון בגוף מהירה במיוחד ולכן מומלץ לצרוך אותה בסמוך לאימון, על מנת להחזיר לגוף במהירות את החלבון שאיבד. 

ריכוז גבוה של לאוצין

על מנת שיתרחש תהליך אופטימלי של סינתזת חלבון בשרירים, נדרשת כמות לאוצין של 2-3 גרמים למנה אחת. סף זה של לאוצין מאפשר את הפעלת האנזים mTOR האחראי על בניית החלבונים בשריר. מנה אחת של אבקת חלבון מרוכז Emc2 מכילה 2.6 גרם לאוצין.

מעבר לבניית החלבון בשריר, ריכוז כזה גבוה של לאוצין, יוצר תגובה בשריר ולמעשה מלמד אותו לבנות את השריר בעצמו.

עוד דברים מעולים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון של EMC2

אנחנו בEmc2 מאמינים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון שלנו הרבה יותר משייקים.

אפשר לבשל איתה, לאפות איתה, להוסיף אותה לדגני הבוקר, או ליוגורט עם פירות ועוד מלא דברים טעימים!

בא לך לקבל קצת השראה? רעיונות טעימים לשימוש באבקות חלבון Emc2 מחכים לך בדף המתכונים שלנו.

יש לך מתכון טעים לחלוק איתנו? נשמח מאוד לשמוע!

יותר פרוטאין, פחות פחמימות וסוכר

אבקת חלבון איזולט של Emc2 הינה אבקת חלבון מבודד על בסיס מי גבינה, להעלאת מסת שריר במהירות האור. הפורמולה פותחה במיוחד לספיגה מהירה, כך שהגוף שלך יקבל בחזרה את החלבון שאיבד, מיד לאחר האימון.

מרבית אבקות החלבון בשוק הן למעשה תרכיז ומכילות לכל היותר 80% פרוטאין, כאשר 20 האחוזים הנותרים מורכבים מפחמימות ושומנים.

Emc2 איזולט היא אבקת חלבון העשויה ממי גבינה מבודדת. היא מכילה יותר מ-88% חלבון מזוקק, ללא תוספות מיותרות. כך שבכל מנה מומלצת של 33 גרם אבקה, ישנם 26.7 גרם חלבון. כן, זה כמעט חלבון טהור. מה שהופך את הספיגה שלו למהירה במיוחד. כשאחוז הפרוטאין כל כך גבוה, הספיגה שלו במערכת העיכול קלה יותר, כך שהחלבון מגיע מהר יותר לשרירים שלך, ומעודד התאוששות מהירה שלהם.

ריכוז גבוה של לאוצין

על מנת שיתרחש תהליך אופטימלי של סינתזת חלבון בשרירים, נדרשת כמות לאוצין של 2-3 גרמים למנה אחת. סף זה של לאוצין מאפשר את הפעלת האנזים mTOR האחראי על בניית החלבונים בשריר. מנה אחת של אבקת חלבון של Emc2 מכילה 2.78 גרם לאוצין.

מעבר לבניית החלבון בשריר, ריכוז כזה גבוה של לאוצין, יוצר תגובה בשריר ולמעשה מלמד אותו לבנות את השריר בעצמו.

נטול לקטוז

אי סבילות ללקטוז? אל דאגה!

הודות לחלבון המבודד, אבקת חלבון Emc2 בטוחה לשימוש גם עבור הרגישים לסוכר החלב.

כמה בטוחה? בעוד כוס אחת של 200 מ"ל חלב מכילה כ-10 גרם לקטוז, מנה של 33 גרם אבקת חלבון Emc2 בשילוב מים מכילה פחות מ-0.6 גרם לקטוז.

עוד דברים מעולים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון של EMC2

אנחנו בEmc2 מאמינים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון שלנו הרבה יותר משייקים.

אפשר לבשל איתה, לאפות איתה, להכין לביבות חלבון מעולות, וופלים, קאפקייקס ועוד מלא דברים טעימים!

בא לך לקבל קצת השראה? רעיונות טעימים לשימוש באבקות חלבון Emc2 מחכים לך בדף המתכונים שלנו.

יש לך מתכון טעים לחלוק איתנו? נשמח מאוד לשמוע!

דילוג לתוכן