מהם בדיוק חטיפי חלבון?

לחלבון ישנה חשיבות רבה עבור כל אדם אשר מבקש להגדיל את מסת השריר שלו, להוריד את משקל גופו או לחטב אותו. על מנת להשיג את התוצאות הללו יש לצרוך מנת חלבון יומית אשר תפקידה לסייע לגוף להגדיל את רקמת השריר ובכך להגדיל אותו. בשנים האחרונות נראה שרבים בוחרים לעשות שימוש באבקת חלבון על מנת להגיע אל הצריכה הדרושה בצורה הקלה והפשוטה ביותר. אך קיימות מספר דרכים נוספות על מנת לצרוך חלבון שהן קלות אף יותר וכמובן טעימות מאוד. אחת מהן היא חטיפי חלבון אשר הפכו פופולריים מאוד בשנים האחרונות.

כל מה שרציתם לדעת על חטיפי חלבון

גם אדם שלא מתאמן צריך 0.8 חלבון גרם לכל ק”ג ממשקל הגוף, מי שמתאמן בצורה בינונית צריך 1.2-1.8, אדם שמתאמן בצורה אינטנסיבית בין 2-2.5 גרם חלבון. על פניו זה נשמע פשוט אך זה לא מדויק. מתאמנים רבים מתקשים לצרוך את הכמות המבוקשת מידי יום ביומו ועל כן מחפשים להיעזר בדרכים אחרות ויצירתיות. חטיפי חלבון הם אחת הדרכים המצוינות לעשות זאת כיוון שהם נגישים תמיד, מכילים בתוכם כמויות חלבון גבוהות מאוד וכמובן שהם בעלי טעם מתוק וטעים בדיוק כמו חטיף. זהו פתרון אידאלי עבור רבים אשר מתקשים לשמור על תזונה מאוזנת כיוון שהדחף למתוק הורס להם את התפריט. חטיפי חלבון מספקים את האפשרות גם לתת לגוף את מה שהוא צריך וגם ליהנות מחטיף חלבון מתוק וטעים לכל דבר.

חטיף חלבון
חטיף חלבון -מעולה לאחרי אימון!

איך תבחרו חטיפי חלבון טובים?

ניתן למצוא מגוון רחב של חטיפי חלבון והבחירה ביניהם היא לעיתים קשה. על מנת לבחור חטיף חלבון שיהיה הטוב ביותר עבורכם חשוב לשים לב למספר דגשים חשובים:

  • מקור החלבון- בדקו מהיכן החלבון מגיע. ישנם מקורות אשר הספיגה שלהם בגוף קלה ופשוטה יותר כמו חלבון מי גבינה אשר לו יתרונות רבים ולכן הצריכה שלו היא הצריכה המומלצת ביותר. 
  • כמות החלבון- בחרו חטיף חלבון אשר בו רבת החלבון היא הגבוהה ביותר ביחס לשאר מרכיביו. חשוב שהחטיף יהיה איכותי אחרת המטרה לא הושגה.
  • קלוריות- לא פחות חשוב לבדוק את כמות הקלוריות אשר בחטיף. חטיף עם חלבון רב אך גם עם קלוריות רבות יהיה לא אפקטיבי עבורכם.

שילוב חטיף חלבון בתפריט

לחטיפי חלבון יתרונות רבים, הם מספקים מקור חלבון נוח וזמין (בדומה לאבקות חלבון) ומאפשרים ליהנות מחטיף חלבון טעים ואיכותי, המכיל כמות מינימאלית של סוכר (פחות מחצי כפית) ומינימום שומן רווי, אשר אינו פוגע בתפריט המאוזן שלכם ומהווה ארוחה של ממש. חשוב לצרוך את החטיף בצורה מאוזנת ולשלב אותו נכונה בתפריט היום יום על מנת לשמור על התוצאה האפקטיבית שלו. תוכלו לצרוך אותו בכל שלב של היום, בין אם לאחר אימון גופני או לפניו. הוא מהווה תוספת מושלמת לכל ארוחה ואף יכול להחליף את ארוחת הבוקר שלכם. לבחירת חטיפי חלבון טעימים ומיוחדים בקרו באתר האינטרנט שלנו וחפשו אחר חטיף חלבון אשר יספק את המענה הטוב ביותר עבורכם.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *