fbpx

עצה שווה זהב: אבקת החלבון כחלק משגרת החיים

לשתף את הפוסט

איך לשלב אבקת חלבון בשגרת היום – יום שלכם?

טיפים נבחרים לשילוב מיטבי של אבקת החלבון כחלק בלתי נפרד משגרת היום-יום שלכם

צריכת אבקת חלבון על תצורותיה השונות מהווה חלק משמעותי מהתפריט התזונתי של ספורטאים ומתאמנים רבים, המעוניינים בפיתוח מסת שריר והגעה לתוצאות ברמה הגופנית. 

על מנת לוודא כי אבקת החלבון אכן זוכה לכבוד הראוי לה, הכנו עבורכם כמה טיפים נבחרים שיסייעו לכם לצרוך אותה בצורה נכונה ואיכותית.

אתם מוכנים? בואו נצא לדרך.

הקפידו על תפריט מסודר

כמו הרבה מאוד דברים בחיים, סדר ומשמעת הינם תנאי הכרחי על מנת להגיע להישגים. כך גם כאשר מדובר בצריכת החלבון המהווה חלק בלתי נפרד משגרת היום-יום שלכם. הקפידו לנהל תפריט מסודר שיתכתב ישירות עם הלו"ז והמשימות שצפויות לכם במהלך היום. נסו לתאם מראש את מועד השימוש באבקת החלבון, בין אם אחרי אימון, בהפסקה קצרה במסגרת יום העבודה או בכל זמן אחר.

היוועצו עם תזונאי או דיאטן

אבקת חלבון מהווה השלמה לטובת צריכת החלבון היומית הכוללת, אולם הינה מרכיב אחד מני רבים במסגרת התפריט התזונתי של המתאמן. מומלץ להיוועץ עם תזונאי או דיאטן במסגרת התהליך, על מנת להבין כיצד לשלב את אבקת החלבון בצורה המיטבית (בדגש על מינונים ומועדי צריכה).

היעזרו במחשבון תזונה

האינטרנט מפוצץ במחשבוני תזונה שונים, כמו גם אפליקציות כאלו ואחרות שתפקידן לנתח עבורכם את כמות החלבונים שעליכם לצרוך מדי יום (ביחס למשקל הגוף והמטרה הגופנית שהצבתם לעצמכם). מומלץ להיעזר במחשבון שכזה, וכך לבחון כמה מנות אבקת חלבון עליכם לצרוך מדי יום במטרה "להגיע אל היעד".

להיות "עסוק" – זה לא תירוץ

לכולנו חיים מלאים יותר או פחות, אך זה ממש לא מהווה תירוץ לשכוח את מנת החלבון הנחוצה לכם. אנו יוצאים מנקודת הנחה שאתם מספיק אחראים על מנת לנהל את הזמן והמטלות שלכם בצורה איכותית דיו.

זמן פינוק 

אבקת החלבון יכולה לשמש כתחליף מושלם לקינוח אחרי ארוחה טובה, שכן היא מתוקה, וטעימה במיוחד. נסו להכין לעצמכם שייקים מרעננים במגוון טעמים – מבננה, וניל, קרם עוגיות והיד עוד נטויה.

לקרוא ולהחכים 

החלבונים כידוע מסייעים בשיקום ופיתוח השרירים, אך יש להם עוד מגוון רחב של תפקידים בעלי ערך מוסף כמו יצירת אנזימים, הורמונים ונוגדנים למערכת החיסון. מומלץ לשוטט באינטרנט, לקרוא ולהחכים באשר למגוון אבקות החלבון המוצעות בשוק. מעבר לידע הרב, תוכלו כך להכיר את האיכויות של כל אחת מהן.

"תעופו על עצמכם"

בעידן של רשתות חברתיות, זה המקום להרים לעצמכם. צרכתם אבקת חלבון אחרי אימון איכותי ואתם מרגישים טוב? למה שלא תתעדו את הרגע? אולי תפרגנו לעצמכם באיזה סטורי לאינסטגרם. אם זה לא יתרום לכם גופנית, לפחות זה ירים לכם את המורל. 

פוסטים נוספים

עשירה בחומצות אמינו, ספיגה מהירה ואיכותית

אבקת חלבון whey concentrate של Emc2 הינה אבקת חלבון המכילה חלבון מסוג מי גבינה מרוכז בלבד, לספיגה במהירות האור. הפורמולה מספקת ערך ביולוגי גבוה במיוחד, בעלת פרופיל עשיר של חומצות אמינו הדרושות לגוף, ונספגת במהירות וביעילות בגוף.

החלבון באבקה זו נספג במהירות בגוף ולכן כדאי לצרוך אותה בסמוך לאימון ורצוי בשעות הבוקר.

Emc2 whey concentrate היא אבקת חלבון העשויה ממי גבינה מרוכזת. היא מכילה יותר מ-80% חלבון מזוקק, ללא תוספות מיותרות. כך שבכל מנה מומלצת של 33 גרם אבקה, ישנם כ-25.3 גרם חלבון. ספיגת החלבון בגוף מהירה במיוחד ולכן מומלץ לצרוך אותה בסמוך לאימון, על מנת להחזיר לגוף במהירות את החלבון שאיבד. 

ריכוז גבוה של לאוצין

על מנת שיתרחש תהליך אופטימלי של סינתזת חלבון בשרירים, נדרשת כמות לאוצין של 2-3 גרמים למנה אחת. סף זה של לאוצין מאפשר את הפעלת האנזים mTOR האחראי על בניית החלבונים בשריר. מנה אחת של אבקת חלבון מרוכז Emc2 מכילה 2.6 גרם לאוצין.

מעבר לבניית החלבון בשריר, ריכוז כזה גבוה של לאוצין, יוצר תגובה בשריר ולמעשה מלמד אותו לבנות את השריר בעצמו.

עוד דברים מעולים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון של EMC2

אנחנו בEmc2 מאמינים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון שלנו הרבה יותר משייקים.

אפשר לבשל איתה, לאפות איתה, להוסיף אותה לדגני הבוקר, או ליוגורט עם פירות ועוד מלא דברים טעימים!

בא לך לקבל קצת השראה? רעיונות טעימים לשימוש באבקות חלבון Emc2 מחכים לך בדף המתכונים שלנו.

יש לך מתכון טעים לחלוק איתנו? נשמח מאוד לשמוע!

יותר פרוטאין, פחות פחמימות וסוכר

אבקת חלבון איזולט של Emc2 הינה אבקת חלבון מבודד על בסיס מי גבינה, להעלאת מסת שריר במהירות האור. הפורמולה פותחה במיוחד לספיגה מהירה, כך שהגוף שלך יקבל בחזרה את החלבון שאיבד, מיד לאחר האימון.

מרבית אבקות החלבון בשוק הן למעשה תרכיז ומכילות לכל היותר 80% פרוטאין, כאשר 20 האחוזים הנותרים מורכבים מפחמימות ושומנים.

Emc2 איזולט היא אבקת חלבון העשויה ממי גבינה מבודדת. היא מכילה יותר מ-88% חלבון מזוקק, ללא תוספות מיותרות. כך שבכל מנה מומלצת של 33 גרם אבקה, ישנם 26.7 גרם חלבון. כן, זה כמעט חלבון טהור. מה שהופך את הספיגה שלו למהירה במיוחד. כשאחוז הפרוטאין כל כך גבוה, הספיגה שלו במערכת העיכול קלה יותר, כך שהחלבון מגיע מהר יותר לשרירים שלך, ומעודד התאוששות מהירה שלהם.

ריכוז גבוה של לאוצין

על מנת שיתרחש תהליך אופטימלי של סינתזת חלבון בשרירים, נדרשת כמות לאוצין של 2-3 גרמים למנה אחת. סף זה של לאוצין מאפשר את הפעלת האנזים mTOR האחראי על בניית החלבונים בשריר. מנה אחת של אבקת חלבון של Emc2 מכילה 2.78 גרם לאוצין.

מעבר לבניית החלבון בשריר, ריכוז כזה גבוה של לאוצין, יוצר תגובה בשריר ולמעשה מלמד אותו לבנות את השריר בעצמו.

נטול לקטוז

אי סבילות ללקטוז? אל דאגה!

הודות לחלבון המבודד, אבקת חלבון Emc2 בטוחה לשימוש גם עבור הרגישים לסוכר החלב.

כמה בטוחה? בעוד כוס אחת של 200 מ"ל חלב מכילה כ-10 גרם לקטוז, מנה של 33 גרם אבקת חלבון Emc2 בשילוב מים מכילה פחות מ-0.6 גרם לקטוז.

עוד דברים מעולים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון של EMC2

אנחנו בEmc2 מאמינים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון שלנו הרבה יותר משייקים.

אפשר לבשל איתה, לאפות איתה, להכין לביבות חלבון מעולות, וופלים, קאפקייקס ועוד מלא דברים טעימים!

בא לך לקבל קצת השראה? רעיונות טעימים לשימוש באבקות חלבון Emc2 מחכים לך בדף המתכונים שלנו.

יש לך מתכון טעים לחלוק איתנו? נשמח מאוד לשמוע!

דילוג לתוכן