fbpx

חטיפי חלבון מומלצים

חטיפי חלבון ALLIN

לשתף את הפוסט

חטיפי חלבון מומלצים - כל מה שצריך לדעת

חטיפי חלבון הם תוספי תזונה בעשירים באבקת חלבון, רובם מבוססים על אבקת חלבון מי גבינה מה שהופך אותם למוצלחים ויעילים כיוון שהם נספגים בצורה איכותית וטובה ומספקים מקור חלבון איכותי ועשיר.

כמו כן, כמות החלבון אותה תמצאו ברוב החטיפים מאוד גבוהה ולכן חטיף אינו מהווה רק תוספת לארוחה אלא יכול לשמש כארוחה בפני עצמה וזהו אחד היתרונות המשמעותיים שלו. יתרון נוסף של חטיפי החלבון הוא בקלות והפשטות שבצריכה שלהם.

לא משנה היכן אתם נמצאים או מה אתם עושים כרגע, כאשר עולה בכם תחושת רעב אתם פשוט יכולים להוציא את החטיף מהתיק ולאכול ארוחה מזינה וטובה. 

סוגי חטיפי חלבון

בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה בייצור חטיפי חלבון. ישנם מגוון רחב של חטיפים אשר כל אחד מהם עונה על צורך אחר שלנו. הנה מספר חטיפים מומלצים:

  • חטיפים המחליפים ארוחה- ידוע כי חטיף חלבון יכול להחליף לנו ארוחה שלמה אך על מנת שזה יקרה בצורה הטובה ביותר יש לשים לב למרכיבים שלו. במידה ואתם מחפשים אחר חטיף כזה שימו לב תחילה לכמות החלבון הנמצאת בו. הכמות המומלצת היא בין 25-35 גרם חלבון לחטיף. בנוסף, שימו לב גם לכמות הפחמימות והשומנים, כך שאכן יהיה מדובר בתחליף ראוי לארוחה. חטיפים אלו מתאימים בעיקר עבור כל מי שמעוניין להעלות את מסת השריר שלו בצורה קלה ויעילה.
  • חטיפי אנרגיה- פעמים רבות אנו מחפשים אחר דרך שתיתן לנו פתרון מהיר לאחר אימון, משהו שיקפיץ לנו את האנרגיה ויספק לנו את החלבון לו הגוף שלנו זקוק כרגע אך גם יהיה דל בשומנים או פחמימות. לשם כך, ניתן לצרוך חטיפים שמצד אחד מועשרים בחלבונים אך מצד שני הם אינם כבדים ולא יכבידו על מערכת העיכול שלנו לאחר האימון. הם מיועדים עבור כל מי שלא מוצא את הזמן לאכול לפני האימון ומחפש פתרון זמין וקל.
  • חטיפים דלי פחמימה- חטיפים אלו הם דרך מעולה להגדיל את צריכת החלבון היומית מבלי להוסיף פחמימות מיותרות לגוף. הם שימושיים בעיקר עבור תקופות בהן אנו מבקשים לחטב את גופנו ולכן התפריט בנוי על מיעוט פחמימות. 

צריכת חטיפי חלבון

לחטיפי חלבון יתרונות רבים ומשמעותיים. הצריכה שלהם קלה ונוחה, הם אינם דורשים כל הכנה מוקדמת וכמות החלבון בהם הינה גבוהה ואיכותית.

צריכת חטיפי חלבון היא אחת הדרכים היעילות לספק לגופנו את מנת החלבון לה הוא זקוק, הן לאחר אימון והן במהלך היום. ניתן לשלב אותם בין ארוחות או להחליף אותם בארוחה מלאה.

על מנת לבחור את חטיף החלבון המתאים לכם ביותר, שימו לב מהו הצורך אותו אמור החטיף לספק ורק לאחר מכן בחרו בחטיף הנכון.

לרכישת חטיפי חלבון איכותיים וטעימים במגוון רחב של טעמים מיוחדים הציצו באתר האינטרנט של EMC2.

פוסטים נוספים

עשירה בחומצות אמינו, ספיגה מהירה ואיכותית

אבקת חלבון whey concentrate של Emc2 הינה אבקת חלבון המכילה חלבון מסוג מי גבינה מרוכז בלבד, לספיגה במהירות האור. הפורמולה מספקת ערך ביולוגי גבוה במיוחד, בעלת פרופיל עשיר של חומצות אמינו הדרושות לגוף, ונספגת במהירות וביעילות בגוף.

החלבון באבקה זו נספג במהירות בגוף ולכן כדאי לצרוך אותה בסמוך לאימון ורצוי בשעות הבוקר.

Emc2 whey concentrate היא אבקת חלבון העשויה ממי גבינה מרוכזת. היא מכילה יותר מ-80% חלבון מזוקק, ללא תוספות מיותרות. כך שבכל מנה מומלצת של 33 גרם אבקה, ישנם כ-25.3 גרם חלבון. ספיגת החלבון בגוף מהירה במיוחד ולכן מומלץ לצרוך אותה בסמוך לאימון, על מנת להחזיר לגוף במהירות את החלבון שאיבד. 

ריכוז גבוה של לאוצין

על מנת שיתרחש תהליך אופטימלי של סינתזת חלבון בשרירים, נדרשת כמות לאוצין של 2-3 גרמים למנה אחת. סף זה של לאוצין מאפשר את הפעלת האנזים mTOR האחראי על בניית החלבונים בשריר. מנה אחת של אבקת חלבון מרוכז Emc2 מכילה 2.6 גרם לאוצין.

מעבר לבניית החלבון בשריר, ריכוז כזה גבוה של לאוצין, יוצר תגובה בשריר ולמעשה מלמד אותו לבנות את השריר בעצמו.

עוד דברים מעולים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון של EMC2

אנחנו בEmc2 מאמינים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון שלנו הרבה יותר משייקים.

אפשר לבשל איתה, לאפות איתה, להוסיף אותה לדגני הבוקר, או ליוגורט עם פירות ועוד מלא דברים טעימים!

בא לך לקבל קצת השראה? רעיונות טעימים לשימוש באבקות חלבון Emc2 מחכים לך בדף המתכונים שלנו.

יש לך מתכון טעים לחלוק איתנו? נשמח מאוד לשמוע!

יותר פרוטאין, פחות פחמימות וסוכר

אבקת חלבון איזולט של Emc2 הינה אבקת חלבון מבודד על בסיס מי גבינה, להעלאת מסת שריר במהירות האור. הפורמולה פותחה במיוחד לספיגה מהירה, כך שהגוף שלך יקבל בחזרה את החלבון שאיבד, מיד לאחר האימון.

מרבית אבקות החלבון בשוק הן למעשה תרכיז ומכילות לכל היותר 80% פרוטאין, כאשר 20 האחוזים הנותרים מורכבים מפחמימות ושומנים.

Emc2 איזולט היא אבקת חלבון העשויה ממי גבינה מבודדת. היא מכילה יותר מ-88% חלבון מזוקק, ללא תוספות מיותרות. כך שבכל מנה מומלצת של 33 גרם אבקה, ישנם 26.7 גרם חלבון. כן, זה כמעט חלבון טהור. מה שהופך את הספיגה שלו למהירה במיוחד. כשאחוז הפרוטאין כל כך גבוה, הספיגה שלו במערכת העיכול קלה יותר, כך שהחלבון מגיע מהר יותר לשרירים שלך, ומעודד התאוששות מהירה שלהם.

ריכוז גבוה של לאוצין

על מנת שיתרחש תהליך אופטימלי של סינתזת חלבון בשרירים, נדרשת כמות לאוצין של 2-3 גרמים למנה אחת. סף זה של לאוצין מאפשר את הפעלת האנזים mTOR האחראי על בניית החלבונים בשריר. מנה אחת של אבקת חלבון של Emc2 מכילה 2.78 גרם לאוצין.

מעבר לבניית החלבון בשריר, ריכוז כזה גבוה של לאוצין, יוצר תגובה בשריר ולמעשה מלמד אותו לבנות את השריר בעצמו.

נטול לקטוז

אי סבילות ללקטוז? אל דאגה!

הודות לחלבון המבודד, אבקת חלבון Emc2 בטוחה לשימוש גם עבור הרגישים לסוכר החלב.

כמה בטוחה? בעוד כוס אחת של 200 מ"ל חלב מכילה כ-10 גרם לקטוז, מנה של 33 גרם אבקת חלבון Emc2 בשילוב מים מכילה פחות מ-0.6 גרם לקטוז.

עוד דברים מעולים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון של EMC2

אנחנו בEmc2 מאמינים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון שלנו הרבה יותר משייקים.

אפשר לבשל איתה, לאפות איתה, להכין לביבות חלבון מעולות, וופלים, קאפקייקס ועוד מלא דברים טעימים!

בא לך לקבל קצת השראה? רעיונות טעימים לשימוש באבקות חלבון Emc2 מחכים לך בדף המתכונים שלנו.

יש לך מתכון טעים לחלוק איתנו? נשמח מאוד לשמוע!

דילוג לתוכן