fbpx

בלי עודף, ללא מחסור: כמות החלבון המדויקת לכם לצריכה יומית!

לשתף את הפוסט

אם הייתם מקבלים שקל על כל פעם שהייתם שומעים את המילה "חלבון" בחדר הכושר, הייתם כנראה מאד עשירים. בכל אימון, אתם נחשפים ומעורבים בשיחות בין מתאמנים על כמויות חלבון, דרכים לצריכת חלבון, אבקות חלבון חדשות שיצאו לשוק וכך הלאה. עם זאת, האם יצא לכם פעם להעמיק בשאלה: "כמה חלבון הגוף שלי באמת צריך?". 

כשהתחלתם להתאמן, סביר מאד כי קיבלתם המלצה באשר לכמות החלבון הנדרשת לכם. עם זאת, חשוב שתדעו: בעת שישנם שינויים – במשקל, בשעות השינה, בסוג האימונים ובתדירותם, יש לחשב מחדש את הכמות היומית המומלצת. אז כמה חלבון אתם צריכים בכל יום? כך תחשבו את הכמות הנכונה והמדויקת לכם!

חישוב כמות חלבון מעולם לא היה פשוט יותר!

המשותף לכל בני האדם? כולם זקוקים לחלבון! ובמה נבדלים זה מזה? בכמות החלבון המומלצת. אנשים שפעילים גופנית ברמה בינונית עד גבוהה, נדרשים להזין את גופם ב-1 גרם לערך של חלבון על כל קילוגרם משקל גוף. לדוגמא: עבור מתאמן ששוקל 80 קילוגרמים, כמות החלבון היומית המומלצת היא 80 גרם. 

שימו לעצמכם כבר עכשיו בטלפון תזכורת לכל 1 בחודש: "להיכנס למחשבון החלבון של emc2!". כאן באתר שלנו, תוכלו להתעדכן כמה חלבון עליכם לצרוך בהתאם לנתונים הפיסיים העדכניים שלכם. מענה על 6 שאלות בלבד, יציג בפניכם את כמות החלבון המדויקת לכם! תוצאות מרשימות באימונים מותנית בהקשבה לגוף ומענה על צרכיו, זכרו זאת.

דגשים שחשוב להכיר ולאמץ:

  • היו ערניים באשר לשינויים כדוגמת משקל, מספר האימונים השבועי וסוג האימונים. כל שינוי, גם הקטן ביותר, ידרוש מכם לספק לגוף כמות נמוכה/גבוהה יותר של חלבון
  • באימוני כוח מתבצע הרס טבעי של השריר. שיקומו מותנה בצריכת חלבון איכותי (!) לאחר האימון. ויתור על ארוחות / עיגול פינות בכל הקשור לכמות החלבון המומלצת, עלולים לפגוע בהתאוששות ובהעלאת מסת השריר

אז באילו פרודוקטים למלא את העגלה בקניות הבאות?

אז זהו, אתם יודעים מהי כמות החלבון המומלצת לכם בכל יום! כעת, כל שנותר לכם הוא למלא את המקרר והמזווה בחומרי גלם עשירים בחלבון, שיאפשרו לכם להגיע לכמות המדויקת (!) הנדרשת לכם בכל יום. לפניכם, רשימת מזונות מומלצים העשירים בחלבון:

  • ביצים (עדיפות לביצה קשה)
  • טונה בשימורים (עדיפות לטונה במים / שמן זית)
  • סלמון (עדיפות לגרסה האפויה) 
  • חזה עוף
  • בשר בקר
  • לטבעונים (ולא רק להם): קינואה, עדשים, אגוזים ושיבולת שועל


בנוסף, אל תשכחו לפנות פינה חמה – במטבח, בלב ובבטן, למוצרים נוספים עשירים בחלבון כדוגמת אבקות חלבון וחטיפי חלבון. רכשו כבר עכשיו אבקת חלבון בטעם האהוב עליכם, ותוכלו ליהנות מ-25.3 גרם חלבון בשייק חלבון אחד! יש לכם שאלות, מעוניינים בהמלצה או זקוקים לייעוץ מקצועי? התקשרו עכשיו ונשמח לסייע – 03-527-8104

פוסטים נוספים

עשירה בחומצות אמינו, ספיגה מהירה ואיכותית

אבקת חלבון whey concentrate של Emc2 הינה אבקת חלבון המכילה חלבון מסוג מי גבינה מרוכז בלבד, לספיגה במהירות האור. הפורמולה מספקת ערך ביולוגי גבוה במיוחד, בעלת פרופיל עשיר של חומצות אמינו הדרושות לגוף, ונספגת במהירות וביעילות בגוף.

החלבון באבקה זו נספג במהירות בגוף ולכן כדאי לצרוך אותה בסמוך לאימון ורצוי בשעות הבוקר.

Emc2 whey concentrate היא אבקת חלבון העשויה ממי גבינה מרוכזת. היא מכילה יותר מ-80% חלבון מזוקק, ללא תוספות מיותרות. כך שבכל מנה מומלצת של 33 גרם אבקה, ישנם כ-25.3 גרם חלבון. ספיגת החלבון בגוף מהירה במיוחד ולכן מומלץ לצרוך אותה בסמוך לאימון, על מנת להחזיר לגוף במהירות את החלבון שאיבד. 

ריכוז גבוה של לאוצין

על מנת שיתרחש תהליך אופטימלי של סינתזת חלבון בשרירים, נדרשת כמות לאוצין של 2-3 גרמים למנה אחת. סף זה של לאוצין מאפשר את הפעלת האנזים mTOR האחראי על בניית החלבונים בשריר. מנה אחת של אבקת חלבון מרוכז Emc2 מכילה 2.6 גרם לאוצין.

מעבר לבניית החלבון בשריר, ריכוז כזה גבוה של לאוצין, יוצר תגובה בשריר ולמעשה מלמד אותו לבנות את השריר בעצמו.

עוד דברים מעולים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון של EMC2

אנחנו בEmc2 מאמינים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון שלנו הרבה יותר משייקים.

אפשר לבשל איתה, לאפות איתה, להוסיף אותה לדגני הבוקר, או ליוגורט עם פירות ועוד מלא דברים טעימים!

בא לך לקבל קצת השראה? רעיונות טעימים לשימוש באבקות חלבון Emc2 מחכים לך בדף המתכונים שלנו.

יש לך מתכון טעים לחלוק איתנו? נשמח מאוד לשמוע!

יותר פרוטאין, פחות פחמימות וסוכר

אבקת חלבון איזולט של Emc2 הינה אבקת חלבון מבודד על בסיס מי גבינה, להעלאת מסת שריר במהירות האור. הפורמולה פותחה במיוחד לספיגה מהירה, כך שהגוף שלך יקבל בחזרה את החלבון שאיבד, מיד לאחר האימון.

מרבית אבקות החלבון בשוק הן למעשה תרכיז ומכילות לכל היותר 80% פרוטאין, כאשר 20 האחוזים הנותרים מורכבים מפחמימות ושומנים.

Emc2 איזולט היא אבקת חלבון העשויה ממי גבינה מבודדת. היא מכילה יותר מ-88% חלבון מזוקק, ללא תוספות מיותרות. כך שבכל מנה מומלצת של 33 גרם אבקה, ישנם 26.7 גרם חלבון. כן, זה כמעט חלבון טהור. מה שהופך את הספיגה שלו למהירה במיוחד. כשאחוז הפרוטאין כל כך גבוה, הספיגה שלו במערכת העיכול קלה יותר, כך שהחלבון מגיע מהר יותר לשרירים שלך, ומעודד התאוששות מהירה שלהם.

ריכוז גבוה של לאוצין

על מנת שיתרחש תהליך אופטימלי של סינתזת חלבון בשרירים, נדרשת כמות לאוצין של 2-3 גרמים למנה אחת. סף זה של לאוצין מאפשר את הפעלת האנזים mTOR האחראי על בניית החלבונים בשריר. מנה אחת של אבקת חלבון של Emc2 מכילה 2.78 גרם לאוצין.

מעבר לבניית החלבון בשריר, ריכוז כזה גבוה של לאוצין, יוצר תגובה בשריר ולמעשה מלמד אותו לבנות את השריר בעצמו.

נטול לקטוז

אי סבילות ללקטוז? אל דאגה!

הודות לחלבון המבודד, אבקת חלבון Emc2 בטוחה לשימוש גם עבור הרגישים לסוכר החלב.

כמה בטוחה? בעוד כוס אחת של 200 מ"ל חלב מכילה כ-10 גרם לקטוז, מנה של 33 גרם אבקת חלבון Emc2 בשילוב מים מכילה פחות מ-0.6 גרם לקטוז.

עוד דברים מעולים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון של EMC2

אנחנו בEmc2 מאמינים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון שלנו הרבה יותר משייקים.

אפשר לבשל איתה, לאפות איתה, להכין לביבות חלבון מעולות, וופלים, קאפקייקס ועוד מלא דברים טעימים!

בא לך לקבל קצת השראה? רעיונות טעימים לשימוש באבקות חלבון Emc2 מחכים לך בדף המתכונים שלנו.

יש לך מתכון טעים לחלוק איתנו? נשמח מאוד לשמוע!

דילוג לתוכן