fbpx

שיהיה לכם לבריאות: חשיבות אבקת חלבון לגופנו

אבקת חלבון - תוסף התזונה שכובש את העולם!

לשתף את הפוסט

אבקת חלבון  – מרכיב בריאותי שרצוי לשלב בשיגרה!

אבקת חלבון כתוסף תזונה כבר כבשה מזמן את עולם הכושר, אך היא מזמן לא מנת חלקם של ספורטאים בלבד, אלא מרכיב בריאותי איכותי. כדאי שתשקלו גם אתם שילוב אבקת חלבון בתזונה היומיומית שלכם!

שתייה של שייק על בסיס אבקת חלבון הפכה בשנים האחרונות למחזה שכיח למדי בחדרי הכושר והסטודיו השונים. מדובר במגמה אשר צוברת תאוצה בקצב מרשים, שהינה גם פועל יוצא של העלייה במודעות לחשיבות החלבונים לגופנו, ובדגש על התועלת הבריאותית שלהם לגופנו. 

החלבון הינו אב מזון חיוני עבור כל אחד ואחת מאיתנו. הוא משמש כשחקן מרכזי בתהליכי גדילה והתפתחות בגילאים הצעירים, וכן מאפשר לגוף לקיים את כל התהליכים הפיזיולוגיים בצורה תקינה. בין תפקידיו המרכזיים, ניתן לציין את היותו בעל חלק מהותי בבנייה וחיזוק של המערכת החיסונית, היותו מרכיב עיקרי בבניית התאים בגוף ועד לעובדה שהינו מהווה חומר מוצא עבור יצירת תאי DNA.

למעשה, אנו צורכים אבקת חלבון כבר בגיל הרך. עבור תינוקות, האבקה זוכה לשם אחר כתחליף חלב או תרכובת לתינוקות, אולם בפועל מדובר באבקת חלבון כתוסף תזונה לכל דבר ועניין, המכילים לצד מרכיבים תזונתיים כמו ויטמינים, מינרלים ופחמימות, גם את החלבון שהינו חיוני לתהליך התפתחות איכותי כבר בגילאים הצעירים.

בגילאים המבוגרים יותר, אנו יכולים להשיג את מנת החלבון הדרושה שלנו דרך מגוון רחב של מאכלים מהחי והצומח. עבור מי שאינו עוסק בפעילות גופנית סדירה, דרישת הגוף שלו לחלבון אינה גבוהה וקשה שלא להגיע אליה, אולם באם הנכם מתאמנים, סביר להניח כי תזדקקו להשלמת מכסת החלבונים, באמצעות מנת אבקת חלבון על בסיס יומי ואף מעבר לכך.

מרבית האבקות כוללות מי גבינה איכותיים, דלות בשומן ופחמימות, המשלבות גם חומצות אמינו מסוג BCAA ותורמות לתהליך בניית החלבונים בגוף, לצד עידוד מגמות של צמיחה והתאוששות.

גם בגיל השלישי נחשב שילוב אבקת חלבון בתזונה היומיומית לבעל תפקיד משמעותי, שכן הגוף מעכל אותה בצורתה הנוזלית, נתון המאפשר לחלבון להיספג טוב יותר ולסייע בתהליכי התאוששות ושיקום, כדוגמת ניתוח או פרוצדורה רפואית.

אבקת חלבון – מוצר אידאלי עבור צמחונים וטבעונים

ראוי לציין גם כי אבקת חלבון נחשבת למוצר אידיאלי עבור צמחונים או טבעונים, הסובלים ממחסור כרוני של חלבון אותו הם אינם מצליחים להשיג במסגרת התפריט הקבוע שלהם. מרבית האבקות המשווקות כיום מכילות רכיבים טבעיים בלבד, אאשר עברו בדיקות תחת תקנים מחמירים של הגופים המוסמכים. לעומת תוספי מזון אחרים, אבקת חלבון כתוסף תזונה אינה גורמת לשום תופעת לוואי, והן נספגת במערכת העיכול בצורה נוחה לאורך כל שעות היממה.

אז מה למדנו? אל תתנו לשום מיתוס או סטיגמה להטעות אתכם. אבקת חלבון הינה תוסף תזונה איכותי ובעל השלכות חיוביות ומרחיקות לכת על בריאותנו. מומלץ להיוועץ בפעם הראשונה בטרם השימוש עם תזונאי או דיאטן, לצורך החלטה על המינון הנחוץ. 

מה שבטוח, תמצאו באבקת החלבון רכיבים מזינים שיטיבו עם גופכם ויובילו אתכם לתוצאות.

בררו עכשיו לגבי מחיר אבקות חלבון

פוסטים נוספים

עשירה בחומצות אמינו, ספיגה מהירה ואיכותית

אבקת חלבון whey concentrate של Emc2 הינה אבקת חלבון המכילה חלבון מסוג מי גבינה מרוכז בלבד, לספיגה במהירות האור. הפורמולה מספקת ערך ביולוגי גבוה במיוחד, בעלת פרופיל עשיר של חומצות אמינו הדרושות לגוף, ונספגת במהירות וביעילות בגוף.

החלבון באבקה זו נספג במהירות בגוף ולכן כדאי לצרוך אותה בסמוך לאימון ורצוי בשעות הבוקר.

Emc2 whey concentrate היא אבקת חלבון העשויה ממי גבינה מרוכזת. היא מכילה יותר מ-80% חלבון מזוקק, ללא תוספות מיותרות. כך שבכל מנה מומלצת של 33 גרם אבקה, ישנם כ-25.3 גרם חלבון. ספיגת החלבון בגוף מהירה במיוחד ולכן מומלץ לצרוך אותה בסמוך לאימון, על מנת להחזיר לגוף במהירות את החלבון שאיבד. 

ריכוז גבוה של לאוצין

על מנת שיתרחש תהליך אופטימלי של סינתזת חלבון בשרירים, נדרשת כמות לאוצין של 2-3 גרמים למנה אחת. סף זה של לאוצין מאפשר את הפעלת האנזים mTOR האחראי על בניית החלבונים בשריר. מנה אחת של אבקת חלבון מרוכז Emc2 מכילה 2.6 גרם לאוצין.

מעבר לבניית החלבון בשריר, ריכוז כזה גבוה של לאוצין, יוצר תגובה בשריר ולמעשה מלמד אותו לבנות את השריר בעצמו.

עוד דברים מעולים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון של EMC2

אנחנו בEmc2 מאמינים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון שלנו הרבה יותר משייקים.

אפשר לבשל איתה, לאפות איתה, להוסיף אותה לדגני הבוקר, או ליוגורט עם פירות ועוד מלא דברים טעימים!

בא לך לקבל קצת השראה? רעיונות טעימים לשימוש באבקות חלבון Emc2 מחכים לך בדף המתכונים שלנו.

יש לך מתכון טעים לחלוק איתנו? נשמח מאוד לשמוע!

יותר פרוטאין, פחות פחמימות וסוכר

אבקת חלבון איזולט של Emc2 הינה אבקת חלבון מבודד על בסיס מי גבינה, להעלאת מסת שריר במהירות האור. הפורמולה פותחה במיוחד לספיגה מהירה, כך שהגוף שלך יקבל בחזרה את החלבון שאיבד, מיד לאחר האימון.

מרבית אבקות החלבון בשוק הן למעשה תרכיז ומכילות לכל היותר 80% פרוטאין, כאשר 20 האחוזים הנותרים מורכבים מפחמימות ושומנים.

Emc2 איזולט היא אבקת חלבון העשויה ממי גבינה מבודדת. היא מכילה יותר מ-88% חלבון מזוקק, ללא תוספות מיותרות. כך שבכל מנה מומלצת של 33 גרם אבקה, ישנם 26.7 גרם חלבון. כן, זה כמעט חלבון טהור. מה שהופך את הספיגה שלו למהירה במיוחד. כשאחוז הפרוטאין כל כך גבוה, הספיגה שלו במערכת העיכול קלה יותר, כך שהחלבון מגיע מהר יותר לשרירים שלך, ומעודד התאוששות מהירה שלהם.

ריכוז גבוה של לאוצין

על מנת שיתרחש תהליך אופטימלי של סינתזת חלבון בשרירים, נדרשת כמות לאוצין של 2-3 גרמים למנה אחת. סף זה של לאוצין מאפשר את הפעלת האנזים mTOR האחראי על בניית החלבונים בשריר. מנה אחת של אבקת חלבון של Emc2 מכילה 2.78 גרם לאוצין.

מעבר לבניית החלבון בשריר, ריכוז כזה גבוה של לאוצין, יוצר תגובה בשריר ולמעשה מלמד אותו לבנות את השריר בעצמו.

נטול לקטוז

אי סבילות ללקטוז? אל דאגה!

הודות לחלבון המבודד, אבקת חלבון Emc2 בטוחה לשימוש גם עבור הרגישים לסוכר החלב.

כמה בטוחה? בעוד כוס אחת של 200 מ"ל חלב מכילה כ-10 גרם לקטוז, מנה של 33 גרם אבקת חלבון Emc2 בשילוב מים מכילה פחות מ-0.6 גרם לקטוז.

עוד דברים מעולים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון של EMC2

אנחנו בEmc2 מאמינים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון שלנו הרבה יותר משייקים.

אפשר לבשל איתה, לאפות איתה, להכין לביבות חלבון מעולות, וופלים, קאפקייקס ועוד מלא דברים טעימים!

בא לך לקבל קצת השראה? רעיונות טעימים לשימוש באבקות חלבון Emc2 מחכים לך בדף המתכונים שלנו.

יש לך מתכון טעים לחלוק איתנו? נשמח מאוד לשמוע!

דילוג לתוכן