fbpx

באיזה שלב מומלץ לצרוך אבקת חלבון?

באיזה שלב מומלץ לצרוך אבקת חלבון?

לשתף את הפוסט

אנשים רבים בוחרים היום לצרוך אבקת חלבון, מאחר ומודבר על אחד מתוספי התזונה הפופולאריים והנפוצים ביותר.

אם בעבר היה מדובר על תוסף המאפיין בעיקר ספורטאים מקצועיים, מפתחי גוף ומתאמנים ברמה הגבוהה ביותר, הרי שהיום מדובר על אחד התוספים המוכרים והידועים ביותר בשוק.

זוהי דרך זמינה, פשוטה ומהירה לספק לגוף שלכם את חומצות האמינו החסרות לו, על מנת לאפשר לו תפקוד תקין, התאוששות מהירה יותר וכמובן שיקום יעיל יותר של פציעות ובניית מסת שריר.

ניתן לצרוך אבקת חלבון גם ללא שום קשר לאימוני כושר, מאחר ומדובר על אחד מאבני היסוד החשובים והחיוניים ביותר לגוף, שלא פעם חסרים בתזונה המערבית.

אנו בחברת EMC2 נשמח לספק לכם אבקת חלבון ברמה הגבוהה ביותר, המבטיחה ערכים תזונתיים גבוהים, ספיגה אידיאלית וטעמים עשירים ומגוונים.

באיזה שלב מומלץ לצרוך אבקת חלבון?

כל מה שחשוב לדעת לגבי צריכת אבקת חלבון

אומנם לא מעט אנשים צורכים היום אבקת חלבון על בסיס יומיומי, אך כל אחד עושה זאת בצורה שונה.

ישנם אנשים המשתמשים באבקת חלבון בתור תחליף לארוחת בוקר, ואילו אחרים משתמשים בה לאחר אימון, לצורך התאוששות מהירה יותר.

כדאי לדעת כי לא מעט קשישים ואנשים הסובלים ממערכת חיסון חלשה צורכים אבקת חלבון במטרה לחזק את הגוף שלהם ולמנוע חסרים תזונתיים.

מעבר לכך, צריכת אבקת חלבון מקושרת בעיקר לחדרי כושר ולפיתוח גוף, מאחר ונהוג לצרוך אותה בסיום האימון, על מנת לאפשר לתאי השריר להתחדש ולרקמת השריר לגדול ולהתפתח.

ישנן לא מעט גרסאות בנוגע לצורת הצריכה האידיאלית ביותר של אבקת החלבון, מאחר וישנם אנשים המאמינים כי ישנו חלון הזדמנויות צר של כשעה לאחר האימון ואילו אחרים צורכים אבקת חלבון לאורך היום, ללא שום קשר לזמן האימון שלהם.

כמו כן, ישנם אנשים הצורכים את האבקה עם מים, בעוד שאחרים מכניסים אותה לתוך שייק פירות, יוגורט או בתוספת פחמימה, לספיגה איכותית יותר.

צריכת אבקת חלבון – כיצד לעשות זאת נכון?

קודם כל, חשוב להדגיש כי ישנו הבדל עצום בין אבקות החלבון השונות, מאחר וכל אחת מהיצרניות מספקת הרכב שונה של חומצות אמינו, מינון שונה של חלבונים, טעמים אחרים, מחירים מגוונים וכמובן צורת הכנה שונה.

כמו כן, יש לזכור כי ישנם חלבונים הנספגים בצורה מהירה יותר מאחרים, לכן כדאי לקחת זאת בחשבון.

ברמת העיקרון, אין תשובה אחת לשאלה- באיזה שלב מומלץ לצרוך אבקת חלבון, מאחר והדבר תלוי במטרה שלכם.

ישנם אנשים שיעדיפו לאכול ארוחה עשירה בחלבון בסיום האימון, בעוד שאחרים יעדיפו לשתות שייק חלבון.

אומנם הדבר משמעותי למפתחי גוף, אך עבור רוב המתאמנים הדבר תלוי בעיקר בהעדפה אישית.

אנו בחברת EMC2 נשמח לספק לכם אבקת חלבון איכותית, טעימה ובעלת יכולת ספיגה מהירה.

האבקות שלנו עומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובתקנים המחמירים ביותר.

לפרטים והזמנות, צרו קשר.

פוסטים נוספים

עשירה בחומצות אמינו, ספיגה מהירה ואיכותית

אבקת חלבון whey concentrate של Emc2 הינה אבקת חלבון המכילה חלבון מסוג מי גבינה מרוכז בלבד, לספיגה במהירות האור. הפורמולה מספקת ערך ביולוגי גבוה במיוחד, בעלת פרופיל עשיר של חומצות אמינו הדרושות לגוף, ונספגת במהירות וביעילות בגוף.

החלבון באבקה זו נספג במהירות בגוף ולכן כדאי לצרוך אותה בסמוך לאימון ורצוי בשעות הבוקר.

Emc2 whey concentrate היא אבקת חלבון העשויה ממי גבינה מרוכזת. היא מכילה יותר מ-80% חלבון מזוקק, ללא תוספות מיותרות. כך שבכל מנה מומלצת של 33 גרם אבקה, ישנם כ-25.3 גרם חלבון. ספיגת החלבון בגוף מהירה במיוחד ולכן מומלץ לצרוך אותה בסמוך לאימון, על מנת להחזיר לגוף במהירות את החלבון שאיבד. 

ריכוז גבוה של לאוצין

על מנת שיתרחש תהליך אופטימלי של סינתזת חלבון בשרירים, נדרשת כמות לאוצין של 2-3 גרמים למנה אחת. סף זה של לאוצין מאפשר את הפעלת האנזים mTOR האחראי על בניית החלבונים בשריר. מנה אחת של אבקת חלבון מרוכז Emc2 מכילה 2.6 גרם לאוצין.

מעבר לבניית החלבון בשריר, ריכוז כזה גבוה של לאוצין, יוצר תגובה בשריר ולמעשה מלמד אותו לבנות את השריר בעצמו.

עוד דברים מעולים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון של EMC2

אנחנו בEmc2 מאמינים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון שלנו הרבה יותר משייקים.

אפשר לבשל איתה, לאפות איתה, להוסיף אותה לדגני הבוקר, או ליוגורט עם פירות ועוד מלא דברים טעימים!

בא לך לקבל קצת השראה? רעיונות טעימים לשימוש באבקות חלבון Emc2 מחכים לך בדף המתכונים שלנו.

יש לך מתכון טעים לחלוק איתנו? נשמח מאוד לשמוע!

יותר פרוטאין, פחות פחמימות וסוכר

אבקת חלבון איזולט של Emc2 הינה אבקת חלבון מבודד על בסיס מי גבינה, להעלאת מסת שריר במהירות האור. הפורמולה פותחה במיוחד לספיגה מהירה, כך שהגוף שלך יקבל בחזרה את החלבון שאיבד, מיד לאחר האימון.

מרבית אבקות החלבון בשוק הן למעשה תרכיז ומכילות לכל היותר 80% פרוטאין, כאשר 20 האחוזים הנותרים מורכבים מפחמימות ושומנים.

Emc2 איזולט היא אבקת חלבון העשויה ממי גבינה מבודדת. היא מכילה יותר מ-88% חלבון מזוקק, ללא תוספות מיותרות. כך שבכל מנה מומלצת של 33 גרם אבקה, ישנם 26.7 גרם חלבון. כן, זה כמעט חלבון טהור. מה שהופך את הספיגה שלו למהירה במיוחד. כשאחוז הפרוטאין כל כך גבוה, הספיגה שלו במערכת העיכול קלה יותר, כך שהחלבון מגיע מהר יותר לשרירים שלך, ומעודד התאוששות מהירה שלהם.

ריכוז גבוה של לאוצין

על מנת שיתרחש תהליך אופטימלי של סינתזת חלבון בשרירים, נדרשת כמות לאוצין של 2-3 גרמים למנה אחת. סף זה של לאוצין מאפשר את הפעלת האנזים mTOR האחראי על בניית החלבונים בשריר. מנה אחת של אבקת חלבון של Emc2 מכילה 2.78 גרם לאוצין.

מעבר לבניית החלבון בשריר, ריכוז כזה גבוה של לאוצין, יוצר תגובה בשריר ולמעשה מלמד אותו לבנות את השריר בעצמו.

נטול לקטוז

אי סבילות ללקטוז? אל דאגה!

הודות לחלבון המבודד, אבקת חלבון Emc2 בטוחה לשימוש גם עבור הרגישים לסוכר החלב.

כמה בטוחה? בעוד כוס אחת של 200 מ"ל חלב מכילה כ-10 גרם לקטוז, מנה של 33 גרם אבקת חלבון Emc2 בשילוב מים מכילה פחות מ-0.6 גרם לקטוז.

עוד דברים מעולים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון של EMC2

אנחנו בEmc2 מאמינים שאפשר לעשות עם אבקות חלבון שלנו הרבה יותר משייקים.

אפשר לבשל איתה, לאפות איתה, להכין לביבות חלבון מעולות, וופלים, קאפקייקס ועוד מלא דברים טעימים!

בא לך לקבל קצת השראה? רעיונות טעימים לשימוש באבקות חלבון Emc2 מחכים לך בדף המתכונים שלנו.

יש לך מתכון טעים לחלוק איתנו? נשמח מאוד לשמוע!

דילוג לתוכן